esmaspäev, 8. detsember 2008

Ilutulestik


Ja suss aknale- päkapikud käivad!!! Ma tulen vaatama!!!

-On sul ikka suss akna peal, ma tulen öösel vaatama?
Olen oma töökoha maja inimesed kõik nii läbi küsinud. Enamik lubab panna ja kui üks ütles, et kui hommikul ikka tühi on, mis siis saab?
-Siis tuleb suss kaasa võtta ja ise järgi tulla :))

Pühapäeval käisime Viljandis ilutulestikke vaatamas. Kui selle kutse oma postkasti sain ja töökaaslasele rääkisin, et läheme vaatama- olgu või 10-15 minutit. Tegelikult omal süda natuke valutas, et vea teised nii kaugele ja äkki on jama värk.

Kus sa sellega- see mis oli, see ületas kõik lootused. Peaaegu 1,5 h niisugust suitsu, tossu, (kondipuru) ja silmailu, et ei osanud lootagi. Väga, kohe väga ilus oli.











Kui pärast parklas paras ummik oli ja me hetkeks ootama jäime, sain ühe mehega tuttavaks.
Täna saatis mulle enda tehtud fotod sealt ilutulestiku esitluselt. Kirjutas, et saadab natuke fotosid, aga neid oli 43!

Oh, need olid nii ilusad ja mul on ikka veel arenguruumi ja kui palju. (Need siin on kõik minu fotod.)


Kommentaare ei ole: