reede, 12. detsember 2008

Ämber jala otsas . . .

See aasta ei ole veel läbi ja seega ka jamad, mida ma endale korraldan, on täies hoos.
Täiesti ise ja ikka kogu raha eest :))

See, et ma öösiti oma asju teen ja hommikul ainuke soov magada on, see on tavaline. Alles see juhtus, kui peale lõunat tööl tunnine auk tuli. Toetasin pea tooli seljatoele ja ärkasin siis, kui kella neljane töö õlale patsutas.

-Mis sinuga juhtunud on?
-Magan. Või magasin, kui aus olla. Aga nüüd hakkame tööle.

See tund aega möödus kui hetkega ja samas oli pärast väga hea olla. Õnneks oli klient naljasoonega ja sinna see asi jäigi.


Aga see, mille pärast ma toidu kurku tõmbasin ja näost täiesti punaseks läksin, algas nii:

Tuli üks käbe memm mulle töö juurde ja küsis, kas ma teda aidata saan. Vaja juukseid lõigata. Kuna hetkel oli vaba aeg, siis ütlesin, et võtku aga mantel seljast ja läheb lahti.
Sättis mantli rippuma ja just siis tuli Kuuse-taat ka juuksurisse.
-Mis see siis tähendab?, siin puha naised ees. Kord on käest ära.
-Ära sa virise midagi, oota aga, sul aeg on. Seletas memmeke. See pensionäride värk- nad kõik tunnevad üksteist.
-Kuule, lase mind ette, mul kiire, palus Kuuse-taat.
-Istu nüüd maha ja veeda rõõmsalt aega. Mulle toodi just eile siia uued "Playboyd". Vaata ilusaid naisi. Proovisin mina ka meest rahustada. (üks mees, kellel need tellitud on, toob oma vanemad ajakirjad mulle juuksurisse. Üks on mul juba pihta ka pandud- mida kõike inimestel ka vaja läheb!)
-Äh, mul silmad viletsad. Need naised ongi mu pimedaks teinud.
-Pole sul häda midagi. Eelmine kord vaatasid päris hoolega.

Vana istus maha ja jäi ootama.

-Tal aeg on. Viriseb niisama, seletas memmeke.
Juttu ajades sain teada, et ta on 83 aastane, tervis igati korras ja üleüldse tundus üks käbe memm olevat.
Eks siis natuke tuli sellest taadist ka juttu. Memm muretses, et siin meeste juuksur, kas pahandust ei tule, kui naised siin käivad.

-Oh, ära nüüd karda. See sinu lõikus kestab sama kaua kui meeste oma ja tal seal ees ajaviitmiseks piisavalt ajakirju. Eelmisel korral istus nina vastu Playboy ajakirja ja vaatas kõik paljad naise üle, silitas veel näpugagi. Peale juukselõikust istus tagasi ja vaatas ajakirjad lõpuni. Pole tal häda midagi, seal nüüd juba uued "Playboy"-d ees.

Sain siis memme tehtud, pärast Kuuse-taadi ka. Läksin teise tuppa töökaaslasega sööma.

-Kuule, kas see memm sai lõigatud? Käis siin, ma saatsin ta sulle.
-Tehtud! Oleks omal ka sellises vanuses niisugune tervis. Äge memm oli.
-Oh, sa vist tunned ka teda.
-Ei tunne.
-Tead, see pikk valge peaga mees on tema abikaasa, Kuuse-taat.

-??? (appi!!!)

-Issand, mis sinuga juhtus??? ehmatas töökaaslane ja kloppis mulle selja peale.

Oi ma ei või!!!

Rääkisin siis ära, kuidas ja mida ma oma toas tegin.

-Oh, see on igavesti äge memm, ta ei ole suu peale kukkunud. Saab naljast aru küll.

-No jah, aga mina? :)) Oli mul vaja. :))

Eks ma olen kogu aja olnud meeste juuksur ja nii ma ei teagi, kes on kelle naine või mees.

Kommentaare ei ole: