kolmapäev, 2. juuni 2010

Peatage maailm, ma tahan maha minna ...


Ma juba ütlesin vennale, et kui mul peaks järgmisel aastal peale selle ülikooli lõpetamist tulema idee kuskile uude ülikooli paberid sisse viia, siis sidugu mind kinni.

Laupäeval käisin eksamil, siis Tartusse poisile lõpetamiseks riided vaja viia. Pärast maandusin Põltsamaal tädi juures, aga kuna need olid üle välja naabrite juures sünnipäeval, siis panin ka sinnapoole ajama. No jah- see on see vaba ja vallatu inimese asi. Tants ja trall ja tagaajamine ja märgilaskmine. Olin siis sünnipäevalapse järel õhtu teine käpp. Tema laskis 10-sse, minu kuulikesed panis 7-sse. No jah- sünnipäevalapse naine tegi ka asja ikka põnevaks- peasüüdlane ja õhtu täpsem käsi sai minu pärast oma pidupäeval naise käest sõimata. Et lastakse siin märki igasugustega, aga temaga ei tegele keegi. :)) Ju sel naisel olnud midagi muud teha. Ööhämaruses olin juba tünnisaunas ja nii see aeg lendas.
Öösel poole kahest hiilisin Viljandi külje alla isa juurde sauna. Ja hommikul vaatasin tema koduloomad üle:
Ah ja, kunagi vahepeal sai Tallinnas Paadis söömas ka käidud. Ja siis rannas pildistatud. Hiljem avastasin, et see on päris peitepilt kohe. Kes otsib, see peategelased üles ka leiab.
Kord oli poiss püsti ja siis olid tüdrukul jalad püsti- see oli ikka täiega hea seeria tegelikult, aga ma, vana inimene :)) läksin ähmi täis juba ja kukkusin kustutama, kaks fotot jäigi alles.

Kommentaare ei ole: