esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Uuel aastal uue hooga.


Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, ... aga ega kõike saagi alati rääkida:)) Midagi peab enda teada ka jääma, siis on ootusi, milledele saab uuel aastal tugineda.

Igatahes oli aastavahetuse pidu üks meeldejäävamaid. Olin seda kaua oodanud ja nautisin igat hetke. Kui eelmisel aastavahetusel juhtus nii mõndagi põrutavat ja seepärast oli terve möödunud aasta tõepoolest värvikirev ja sündmusterohke, siis käesolev aasta peaks veel pöörasem tulema.

Pidu algas õhtul kell 19.00, rahulikult ja mõnusa praega:)). Õhtu edenedes, toredate mängudega ja tantsudega, tõusis kõigil tuju. Ilutulestik südaöösel oli võimas, väga väga võimas ja ilus.
Šampust jõime otse pudelist, kuigi mina nõudsin pokaale :)), ja kui õnnitlejate ring täis sai, siis tundsin, et mis liig see liig. Minu jaoks on palju isegi 7 kraadi šampuse sees ja kui seda jooki sai iga pakkuja käest vastu võetud, siis oligi asi natukese ajaga korras. Aga nii palju võin ma öelda, et valsisamm, mis muidu niiiiiiii kinni oli, sai suure hoo sisse ja mõlemat pidi. Ei mingeid probleeme. Ainult keeruta ja vaata, et teisi alla ei aja. Isegi pea ei hakanud nii ringi käima nagu tavaliselt.

Koju vedasin ennast hommikul poole seitsmest, ja nii kui pikali sain, läks varsti hädakisaks lahti.
-Kus tädi Mooni on ja ega ta ometigi ära läinud pole?
Viga oli üritada magama jääda sel ajal, kui teised just ärkama hakkavad.
Varsti tuli paljasjalgne 3aastane kratt ja hakkas mu silmi lahti kakkuma, et ega sa ometigi ei maga? Siis hakati mulle plätasid voodis olles jalga toppima, ise seletades, et pane aga oma kalossid jalga, muidu külmetad. Proovi sa sellise aktiivse tegevuse käigus magada! :))
Varsti tuli ka teisest voodist naerukihin ja 8aastase kommentaarid minu soengu kohta. See pidi ikka niiiiiii vägev ja sassis olema.
Ja siis ütles ta tasakesi, et kas sa ise ka tead, et sa olid eile vist purjus. No ma ei tea täpselt, kui palju just, aga päris kaine sa vist ikka ei olnud.

Ega minuga on jah nii, et saab odavalt hakkma. Natuke alla 10 kraadist jooki, ja asi korras. Kõik mis kangem on, see lõikab ja niidab nagu vikat.

Kuidagi elasin selle päeva üle ja kui 1. jaanuari varaõhtul magama sain, siis magasin 16h jutti. Järjekordne saavutus, mida enne tehtud pole.


Aga uuel aastal on ikkagi nii, et kui midagi ei juhtu, siis teeme nii, et hakkab juhtuma :)).

Nalja ja rõõmu peab olema ja seda peab saama iga päev.

Kommentaare ei ole: