reede, 10. juuni 2011

Tempo, tempo ...


-Kas sa sel suvel puhkad ka?
-Hull peast, mehed lasevad mu sedasi töölt lahti. Alles ju võtsin õppepuhkust. Selle tagajärgi saan veel pikka aega tunda. Tööl on nii kiire, et pole omi mõtteidki aega mõelda.
Korra olin vist kleidiga kuskile kinni jäänud ja küljeõmblus oli lahti rebenenud. Mitte küll palju, aga natuke paistis välja ikka. No ei olnud aega tööde vahelt parandada.

-Anna kleit meestele, küll need järjekorras olles ära lapivad. Saad ise niikaua töötada.
-Loomulikult. Siis on õhtul nii, et kõik muud võimalikud kohad on kokku õmmeldud, aga see küljeõmblus on ikka lahti. :)) Peaasi, et ma kleiti selga ei saaks.

Sel nädalal tuleb 66h töötundi. Rohkem ei saagi, sest laupäeva õhtu on planeeritud. Muidu uhaks vist lisatunde ja musta teha.

Näha on, et selle kuumusega väsivad nädala lõpuks ka mehed. Reedel oli mitu inimest, kes keset päeva juuksuritoolis magama jäid. Kadedaks teeb, sest ise laseks ka nurru, kui saaks.

Iga päev mõtlen, et kui koju saan, siis ajan käed laiali, kukun sirgelt voodile ja jalad (tagumised, muide) teevad veel inertsist paar korda sip-sip-sips ja ma magangi. Higine ja väsinud.

Jaaaaa, puhata ja mängida- seda on sel aastal juba päris palju ju saanud. Kaks korda Pariisis käidud, korra Toilas nädalalõppu veedetud ja muu tants-trall takkapihta. No jah- möödaminnes :)) ülikool kah lõpetatud. Nüüd tuleb töötada. Küll ma omi asju sättida oskan ja puhkust saan siis, kui see mulle sobib ja vajalik on. Ehk halastatakse ja ei lasta veel töölt lahti.

Kommentaare ei ole: