kolmapäev, 16. mai 2012

Emadepäev ja kõike muud ka veel :))

 -Kus sa tegelikult elad, kui küsida tohib?
-?
-Kogu aeg oled lennus. Isegi vesi on sul korteris kinni keeratud :)
-No elekter on  ju veel alles.
-Külmkapp on ka nii tühi, et heida või magama.
-No jah. Eelmisel nädalal poos rott ennast kapis üles, sest süüa polnud.
Aga see, et kunstlilled ära kuivavad,  on sellest, et mul lihtsalt ei ole lillekasvatamise soont. 

Eks ta õige ole, et ma peaaegu kodus olnud pole. Haaran aga käigu pealt, mida vaja ja lippan edasi. Sest kui kevadega kaasa ei tõtta, siis varsti on ta möödas. Kohe-kohe on ju jaanipäev ja siis hakkavad päevad lühemaks muuutuma. 

Eks pojad tulid emadepäeval emale külla, aga mina ei olnud oma hommikuselt ringkäigult veel koju jõudnud. Ja nii see ema otsimine peale hakkaski.  Aga kui ma lõpuks leitud olin, siis veetsime koos ilusa päeva. 



Kommentaare ei ole: