esmaspäev, 1. detsember 2008

Tehtud!!!

Tehtud !!!

Kas niisugust muutust ma tahtsin?
Kas niisuguseid reaktsioone ootasin? -ega ei osanud oodata küll:))

Kõige vingem oli ühe oma maja mehe reaktsioon. Samas kui teine ei suutnud meenutada, et kas mul üldse kunagi lühikesi juukseid olnud on :)).

-Oi, mis sinuga tehtud on? Kas täna või? Ilus on küll, oota, ma tulen ja katsun kohe selle järgi.
Sasis siis natuke juustes ja ütles -tead, mulle väga meeldib, aga pikkade juustega naised meeldivad rohkem.
-Ei no muidugi! Kui ma kuus või seitse aastat siin peaaegu iga päev sinu nina all oma patsiga ringi kepsutasin, siis ei öelnud sa kordagi, et sulle mu pikad juuksed meeldivad. Ja nüüd- tead, see reaktsioon oli seda väärt!!! Sul silmad säravad ja isegi paitama tulid!!! Enne sa seda ei teinud.

Ise olen väga rahul. Viimane piisk muudatuseks oli 1,5 kuud tagasi, kui Viljandis teatris olime. Kogu saali peale oli ainult kaks hobusesaba ja üks neist oli minu oma. Siis otsustasingi, et nüüd aitab. Teen selle ära.

1 kommentaar:

ulviz ütles ...

Kui tänaval vastu tuleksid ära küll paugupealt ei tunne.
Väga kihvt, kindlasti tunned ennast palju nooremana, kuigi ega sa praegugi vana ole.
TUBLI!