esmaspäev, 9. veebruar 2009

Kes ikka nalja teeb, kui mitte ise ...


"Linnaloom".
Tallinna Majanduskooli aknast pildistatud, 07.02.2009.a.


Paar nalja ammustest aegadest.

Peale tööaega ja nädalavahetustel on mul telefonile kõnede piirang peale pandud. Ma näen, kes mulle hetkel helistada tahavad ja kes helistanud on, aga kätte saavad mind ainult minu poolt profiili lisatud inimesed. Teistele katkestab kõned nii, nagu oleks telefoni nr hetkel hõivatud.

See järjekindel mees hakkas helistama laupäeval enne seitset. Iga paari minuti tagant proovis.
Kui ma peale poolt kaheksat töö poole kõndisin ja kõnedel piirangu maha võtsin, siis sai ta mind lõpuks kätte.

-Kellega sa nii kaua räägid? Ma olen mitu korda proovinud sind kätte saada!
-No kõigest 12 korda. Kas sa pead loomulikuks seda, et helistad mulle enne seitset, kuigi tööpäev hakkab kell kaheksa? Mul on kodus teisi inimesi ka, keda hommikune telefonihelin ja jutt häirida võivad.
-Aga ma tahtsin küsida, kas sa täna töötad ka?
-Töötan. Ja ole hea, helista teinekord alates kella kaheksast, siis, kui mul tööpäev hakkab.
- Me tuleme siis kella kümnest, kui sa täna töötad.
-!!!!!!!!!!!!!!
Olgu lisatud, et see mees elab alevist väljas umbes paar kilomeetrit. Aga ju ta tegi hommikul varakult oma päevaplaane :))

Jätsin selle triki tegemata, aga töökaaslane soovitas pühapäeva hommikul kell kuus helistada ja öelda, et täna ma ei tööta.

-------------
-No, said selle "soome" vanamehe lõigatud? küsisid naised,
-Ta käis juba siin sind otsimas. Ja mis moodi sa hommikuga Soomes ära käisid?

Alustan siis algusest:

Tuli see papi ja ise muutkui torises, istus tooli ja ikka pobises.
-Mis viga on? Kas saan aidata?
-Mis sa paned sellest sildist ukse peale? Nagu teised ei oleks seal käinud?
-Kus kohal käinud?
-Soomes noh! Olen Soomes ja olen Soomes! Kelle asi see on, kus sa oled? Mis sa kelgid!
-Ma ei saa nüüd aru, mis see Soome siia puutub?
-Nüüd ei tea ka? Ise sa panid sildi uksele, et oled Soomes ja tuled kell 13.00.
-Mis sildi? Mis Soomes?

Ja siis tuli meelde!
-Kas te kannate prille? Ja lugesite kirja ukse pealt eemalt?
-Ikka kannan? Ja lugesin jah eemalt. Sul selged trükitähed, kaugelt näha juba.
-Siis oleksite pidanud ikkagi lähemale tulema, sest ukse peal oli kiri:
OLEN SÖÖMAS.
tulen kell 13.00.

Soomest ei olnud juttugi. Tavaliselt on mul toit kaasas, aga ju siis seekord lippasin koju ja info jätsin ukse peale.

-----------------

-Kus meeste juuksur on?
Niisuguse küsimusega sadas keegi naiste poolele sisse.
-Just oli siin. Kas ta toa uks on kinni?
-Ma ei tea, ei katsunud.
-Te minge ja vaadake sinna tuppa. Kui tal kirja ukse peal ei ole, siis on ta oma toas. Ta paneb alati kirja välja, kui ära läheb.
-Seda ma küsingi, et kus ta on? Ukse peal on kiri, et on kohal kell 8.00 ja kell 18.00, aga kus ta vahepeal on?

(selgituseks- uksel on kiri
E-R avatud 8.00-18.00
L avatud 8.00-14.00)

Kõik on tõlgendamise küsimus :D


1 kommentaar:

Vaatleja ütles ...

Nonäe, juhtub ikka igasugust nalja, ise oled ainult nagu teatrisaalis!