laupäev, 14. veebruar 2009

Mõistus, tule koju ...


Terve nädal on olnud toimekas ja sisukas.

Eelmisel nädalavahetusel olin koolis. Laupäeva õhtul käisin Kanuti Gildi Saalis kontserdil. (eelkõige Tõnis Mägi :)) ). Kuna aega jagus, siis traavisin Kristiine tagant kesklinna jalgsi. Tagasi ikka ka. Tee oli parasjagu libe ja kesklinnas on ju need munakivid igal pool. Õhtul tundsin, et lihased valutavad.
Käimine on ikkagi kasulik ja pühapäeval panin uuesti kesklinna- jalgsi. Tee oli kiilakas, aga kes sellele sel hetkel tähelepanu pööras.

Aga esmaspäeva hommikul- oi, oi! Vähe sellest, et kalendris oli kirjas -luuvalupäev-, valutasid mul kõikvõimalikud lihased, mille olemasolu ma ei teadnudki. Näiteks lihased põlvekõverduses. Kümme kilomeetrit peale tööaega kepikõndi teha ei ole mulle mingi probleem, aga 10 km päevas mööda libedat teed ja munakivid sinna juurde, see korrutada kahe päevaga- liig mis liig.

Teisipäeva õhtul tundsin, et selg hakkab viltu kiskuma. Kolmapäevaks oligi raam kõver, mis kõver. Ja proovi sa tööl rääkida, et lihased valutavad libeda peal käimisest, mille puhul tuli ennast teistmoodi püsti hoida.

-Räägi-räägi oma muinasjuttu! Lase sind linna, kohe oled haige. teadagi,mis seal tehti:)). Muinasjutud lõpevad tavaliselt hästi. ...
-No see viltune raam tuleb sirgeks mürada ...
jne ... neid kilde ikka jagus.

Kliendid olid väga mõistvad ja töökaaslane tõi puudki valmis, et mul kergem oleks.

---------------------

Tänane põrutav sündmus minu jaoks oli - Keskerakond juuksuris. Arvan, et tulin sellest ilusti välja, kuigi natuke kõhe oli.
http://m8nica.blogspot.com/2008/12/mees-keskerakonnast.html


----------------------

Tööl küsiti, et kas Ants tegi omale uue garaaži? Mina ei teadnud midagi. Ja mis siis selgus!

Öösel oli vastasmajja autoga sisse sõidetud. Auto olevat pooles toas olnud. Hea, et keegi sel korral seal ei maganud ja et maja põlema ei läinud. Igatahes tulin hommikul tööle ja ei märganudki muutusi tänaval. Kokkupõrke paugust ja päästeteenistuse kohalkäimisest rääkimata. Mul võib esimese korruse alt ära viia- mina magan. Ja tööle tuleb ikka selleks minna, et uudiseid kuulda. Mitte vastupidi.



1 kommentaar:

Vaatleja ütles ...

Wow, küll ikka juhtub igasugu asju!!!!