laupäev, 21. august 2010

Ikka juhtub.

Käisime täna lasetega Haapsalus- Valge Daami üritustel.
Kvaliteetaeg.
Tõeline ja unustamatu.

Aeg, see lendab ju linnutiivul, ja juba on nad nii suured, vaatavad üle su peanupu ja küsivad, kuidas allpool ilm on.

Ja õpetused, kuidas politseiga hakkama saada, kui vahele peaksin jääma. :)) Mina oma emale küll niisuguseid soovitusi ei oleks julgenud anda :)). Asi selles, et minu auto load ja tehn.pass jäid nende tõttu koju ja nii ma seal Haapsalus ära käisingi.
Eks natuke kartsin ka, sest alles eelmisel aastal samal sain ajal trahvi kiiruse ületamise eest. 30 alas sõitsin 60-ga, ja see, et kahel pool kruusateed 10km ulatuses oli põld ja see märk nagu oleks unustatud sinna, ei ole ju tegelikult vabandus. Püüdku parem liikluses huligaane, aga need siin passivad põlluteede põõsastikus. Eks see minu arvamuse väljaütlemine trahvi suurust mõjutas ka ja laste tänased soovitused olid igati asjakohased. Kas ma neid just kasutanud oleks, aga ikkagi :))
See daamike on küll musta värvi, aga mis sest.



Ja need vaarikataimed olid seal müüa- vaarikad küljes kui miniõunad.

Kommentaare ei ole: