kolmapäev, 16. märts 2011

Ikka juhtub...

"Keeruliseks ära sina ise oma elu ela."
(Siin me oleme.)

Täiskuu hakkab vist tulema. Igasugust juhtub ...


Täna öösel oli mul 4 (!!) telefonikõnet. Iga kõne järgselt mõtlesin, et panen telefoni hääletu peale, aga arvasin, et no kes see hull veel helistama peaks. Ega siis kõik ole ühe ööga lolliks läinud. Aga ikkagi olid. Ja kui ma vastu hommikut ning peale neljandat kõnet lõpuks telefonile kõnepiirangu peale panin, siis loomulikult ei helistanud enam keegi.
Esimene kõne oli kella kahe paiku. Vajutasin telefoni kinni ja magasin edasi.
Järgmine kõne tuli pool kolm. Jälle kinni vajutamine ja edasi tukkumine, sest kohe tuli sõnum:
-Õige sõber võtab telefoni vastu ka peale kella 12-t!-

Olin päris tige ja mõtlesin, et mis paganama sõber, kui mul isegi ei ole seda telefoni nr-t sisse pandud. Ma ei teagi, kes helistas ja ei huvita ka.
No kui aus olla, siis mul on järjekordselt asendustelefon ja enamus numbritest on jalutama läinud, aga endale vajalike inimeste telefoninumbrid on mul peas. Ja see, mis ekraanil oli, see oli ikka väga võõras.

Järgmine kõne oli natuke enne nelja, tuttav inimene, sest salvestatud on ta nime alla: ÄRA VÕTA! :)) Ja ma ei võtnudki seda kõnet vastu. Magasin edasi. Vähemalt arvasin, et ma saan magada.

Neljas kõne tuli võõralt numbrilt ja asi hakkas juba huvitama. Mis krt küll täna öösel sünnib? Helistaja oli naisterahvas:

-Kes sa oled?

Oooo, läheb põnevaks! Uni läks hoobilt ära.

-Keda teil vaja on?
-Kes sa oled?
-Ma ei ole täna see, kes ma olin eile ja homme ei ole ma see, kes ma olen täna! :))
Aga tegelikult olen ma Liivimaa parim ratsutaja! :)))
Ja ikkagi, keda teil vaja on?
-Minu mees on teile eile helistanud.
-Ja siis?
-Kes sa oled?
-Tõenäoliselt on ta minu klient ja eks tal oli eile minu juures aeg kinni pandud.
-Kes te olete???

Ja vot siis sain asjale pihta!
Naine nuhkis öösel mehe telefonis, avastas võõra numbri ja armukadedus on nii suur, et vaja öösel, õigemini hommikul pool viis, helistada ja kontrollida. Ega ma kade tüdruk olnud. Kui sul ikkagi mõistust peas pole ja õigel ajal helistada ei oska, siis saad selle, mida otsid ja mida väärt oled! Tulgu neil või lahutus, aga ega ma ennast arulagedal kontrollida ka lase.
Tegelikult mul netis avalik nr, otsigu sealt ja asi tahe.

-L... olen! Ära muretse, sinu mees jäi rahule.
Hetkel tahan ma magada ja mitte ühtegi teenust enam! Homme jälle!

Oh elukest küll ... Aga vaene mees, kellel niisugune naine on.


Kommentaare ei ole: