pühapäev, 20. märts 2011

Täiskuu.

See on siis see oodatud ja näha tahetud täiskuu, mis maale nii lähedal pidi olema. Kui aus olla, siis visuaalselt olen suuremat kuud näinud. Eks see sõltub ka ilmast ja muudest teguritest. Tänane kuu on palju suurem ja ilusam:), võrreldes eilsega.
Hakkasin sauna minema ja palusin isal fotoka tuppa viia. Natukese aja pärast tormasin tuppa tagasi ja nõudsin oma lahutamatut kaaslast. Terve päeva oli meil sadanud lumekest ja taevas oli pilves, aga nüüd oli kuu taevas. Seda hetke oli nii minuti jagu, kui ta pilvede vahelt välja paistis. Tegin mis suutsin. Paremat ei saanud seekord, sest kõik oli ootamatu ja tegutseda tuli kiirelt.

Pole midagi teha, see täiskuu mõju ulatus ka minuni.
Kui nädala sees helistati ja taheti laupäevaks aega kinni panna, siis lubasin aga lahkelt. Sest reedel ju koolipäeva ei olnud, ega siis laupäevalgi ole. See, mida ma avastasin reede õhtul kell pool kümme, oli enam kui põrutavam. Järgmine päev oli koolipäev! Ja teha ei olnud enam mitte midagi, sest ma olin lubanud tööl olla.
Kui ma tuttavatele räägin, et unustasin ära laupäevase koolipäeva, siis ega keegi eriti ei suuda uskuda. Isegi ei usu. Esimest korda viie aasta jooksul tegin koolist poppi. Ja oi kui paha mul oli olla, on veel praegugi.
'
-Kuule, ega sa enam 17 ole, et kõike jõuad ja meeles pead, ütles täditütar. Võta rahulikumalt, sa oled juba tükk kena vanainimest.
-Loomulikult olen kena vanainimene, aga ei taha tunnistada :))).

Oi jah, aga see on midagi enneolematut. Samas, sel töönädalal olin 64h tundi tööl, pole ime siis, et juhtmed kokku jooksevad.

-Kus sa praegu oled? Nagu ma aru saan, ei ole sa ka hetkel kodus?
-Viljandis, keraamikas. :)), aga siia tulin isa juurest. Laupäeval ilmus kalamees välja, aga need kalad viisin naabrinaisele, mul lihtsalt ei olnud aega. Peale tööd läksin kohe maale, sauna. Ei mäletagi, millal viimati kodus ööbisin, vist nädala keskel.

-Hea, et sul meest ei ole, sa unustaksid selle ka üksinda koju, kui märkmikus kirjas poleks ja alles kahe nädala pärast hakkaksid otsima. Et oli keegi kuskil, aga edasi ei mäleta.

-Kätu ütles selle peale, et ma olen nagu sabaga täht ja kui see õige mees minu marsruudiga kokku põrkab, siis ta olema saab. Muidu on väga väike tõenäosus kohata kedagi, kes selle meeletu tempoga kaasas käia suudaks. Ja mahajääjad- need ju peavadki koju jääma. Aga diivanipadjad on mul juba olemas.

Viimased glasuuritud asjad keraamikas, mis täna kätte sain.
Taga on minu tänane "värske" toodang täditütre lapsele:
erineva suurusega
pliiatsitopsid ja vaasid tema tuppa.
Teen kõik ühe stiiliga ja glasuurin koos, et sarnased tuleksid.

Kommentaare ei ole: