laupäev, 26. märts 2011

Orav rattas ...

Laupäeva hommikul oli telefonikõne:
-Kas sa täna maale ka tuled? Sauna?
-Tahaks küll, aga ma ei tea, kas jõuan.
Järgmisel reedel on koolis mingi asi, kas eksam või arvestus, milleks tuleb eelnev töö õppejõule saata, mida isegi ei tea veel. Siis veel lõpueksami aines päris palju teha laupäevaks ja takkatipuks on tuludeklaratsioon ka tegemata.
Ma pean vist õppima sel nädalavahetusel.

-No jah, ma siis ei sega sind, aga no niisama, nagu muuseas või öelda, et sead käivad söömas. No nii paarkümmend tükki ikka iga kord!

-Mis mis mis????
Miks sa kohe sellest ei alustanud???

-Oh, mis sa lased ennast häirida. Sul ju need kooliasjad ja siis raamatupidamine vaja korda teha :))
-Oi isa, sa ikka oskad olla kiuslik vanainimene!
Tuludeklaratsiooni olen viimased aastad paar tundi enne 1.aprilli esitanud ja alati tehtud saanud! Tegin ise raamatupidamisprogrammi, mis teeb asja ikka väga-väga lihtsaks. Nende kooliasjadega on tõesti jama, aga no ma pean need ka tehtud saama. Lihtsalt pean ja kõik.
Kindel mats on see, et olen täna maal ja sigade söögikoha juures pildistamas.
Viisime isaga sigadele vilja ja kartuleid. Nii kui söök pandud sai ja mina putkasse poetud, siis olid sead momentaalselt platsis. Isa, kes plaanis tegelikult ära minna, ei saanudki seda teha.
Varsti tulid kitsed ja sead jooksid metsa alla. Isa proovis nüüd ära minna, sest kui kitsed ära jooksevad, siis tulevad sead tagasi. No aga sead olid kiiremini tagasi, kui arvata oskasime. Isa kükitas putka taga ja vaatas neid sealt.
Sain päris palju kaadreid, nii 200 ringis ja siis tegin midagi teistmoodi. Läksin välja ja söödakohale väga ligidale. Heitsin lumme ja jäin ootama. Sead tulid tagasi ja hakkasid eemal sööma. Uudistasid mind ja tulid aga lähemale. Mul oli juba hea meel, et saan peaaegu portreevõtted metssigadest, aga need ajasi millegipärast sabad püsti ja panid äkitsi ajama. No jah, naabrimees tuli traktoriga põllult oma heinarulle tooma. See on ikka nii :)), et kohe-kohe, kui hakkad loodetuid suurepäraseid kaadreid saama, siis peab midagi juhtuma, mis seda takistab.
Aga pole midagi, homme proovin jälle.

Koju jalutasin üle lumise välja. Täpselt nii, nagu lapsepõlves- lumi kandis!!!

1 kommentaar:

Vaatleja ütles ...

No Sul lausa ekstreemsed kohtamised! Aga hirmus tubli oled ja mul kade ka,et selline võttelava kohe olemas on!