teisipäev, 5. aprill 2011

I Love Paris

(Kätlini fotod)

-Kas sa ei seisa nüüd enam üldse kodus? Alles tulid sealt, juba lähed tagasi? Üksi lähed või?
-Ikka kaksi läheme.
Kuniks elu! Kuniks lööki!
Mis sa siis arvad, kus kohast see põhiline raha elamiseks tuleb? Ikka sealt, Punaste Laternate tänavalt. Siis pärast aega aasta osta siin maksuametile näidata, et ausalt töötan :))
-Ega jah, mis sa ikka siin passid.
-Ja kui aus olla, siis Eiffeli tornis jäi mul ju käimata. Juba sellepärast pean tagasi minema. Kuigi see ei ole mingi eluunistus ja pealegi ma kardan natuke kõrgust, aga selle torni võimalikus kõrgemas kohas tahan ära käia.
Ning täditütre soovitusel lubasin, et ostan endale pesu, kus on sellesama torni pilt peal. Üksikasjad jätan täpsustamata, lase ise fantaasial möllata :).
Nii palju asju jäi tegemata ja kohapeal olles tulevad nagunii uued ideed.

-Miks ma selles ei kahtle ja miks ma sinust seda usun?
Käi ära ja räägi pärast, mis sinuga jälle juhtus.
-Saab tehtud! :)))

Minu nõrkus- väikesed lapsed, eriti väiksed tüdrukud!
Jälle es-spetsiaalselt mulle tehtud foto.


No seal on kevad täies hoos ja see kastan pildilt on tõenäoliselt kuu lõpuks ära õitsenud. Kui me sinna jõuame, siis vist võin päris kleidiga ringi liikuda! Juba praegu pidi päeval peaaegu +20C olema.

Kommentaare ei ole: