teisipäev, 19. aprill 2011

Kevad .......

Kevad on ikka üks ütlemata ilus aeg.
Kohe kahju on järgmise kuu keskel oma fotokat Tartusse nokitsemisse viia, aga ega ma muidu temast loobuda raatsiks.
Kui kiusatusest võitu ei saa, on juba parem fotokas vabatahtlikult käest ära anda. Saab kaks asja ühe hoobiga. Fotokas korda ja mina rahulikult õppida.

Ja kes teab, millal ma siiagi järgmine kord jõuan.


-Kas sa ikka tead, et homme on Viljandis praktikapäev?
-Ole sa tänatud, hea inimene! Oled küll juba teine, kes mulle helistab. Aga teades, et olen juba üks ütlemata kena vanainimene :)) ja eelmisel korral koolipäeva ära unustasin, siis ükski meeldetuletus ei tee paha. Norijaid ikka jagub veel :)).
-Millal sa sinna loengusse uuesti minema pidid?
-Järgmisel teisipäeval. Tahad jälle meelde tuletada?
- :)) Jõuad ikka kõike?
-Pole midagi teha. Nagu polkovniku lesk ütles, ma lasen ringi nagu raisus tüdruk.
Kolmapäeval olen praktikal,
neljapäeval tööl ja
nädalavahetuseks pandi mulle Toilasse SPA-sse koht kinni.
Esmaspäeval tööl,
teisipäeval ärajäänud loengusse ja
kolmapäeval väljalend Pariisi.
Ütlesin juba tuttavale, et mais pean loobuma igasugusest seltsielust ja lõpueksamiks õppima hakkama.
Unustagu ta ära kõik ühisüritused ja kevade otsimised.
Suvel jälle aega.


Huvitav, et see eelmine foto, kärnkonnast, Facebookis nii palju poolehoidu kogus.
Mulle kärnkonnad meeldivad, aga et ka teistele...
Tavaliselt on olen näinud vastupidist reaktsiooni.

Kommentaare ei ole: