neljapäev, 21. aprill 2011

Toila ...


"...Sanatoorium: see on puhkus, baar, naised, muusika. Me oleme täiesti terved inimesed ja peame seda kõike saama."

See kulub mulle ära küll. Homme siis stardime.

Olin tööl 12h ja minu käe alt käis läbi ei rohkem ega vähem kui 30 klienti. Kui poole üheksast koju jõudsin, siis oli hea meel, et hing sees.
Lõpetan veel ühe koolitöö ära ja lähen magama. Öine uni oli nagunii olematu :)).

Tulin eile öösel maalt, kus enne oli kohvi joodud.
Lipsasin naabrinaise poolt läbi ja uuesti kohvi, ning siis ma vahtisingi öösel lakke ja magama ei jäänud. Ju ma mingi aja pärast olin suigatanud, sest 2.30 kobistas keegi ukse taga. Poja tuli koju. Emale oli kaasas kümme valget tulpi!! :))))))
Ajasime juttu, tegin talle voodi ära ja nii kui pikali heitis- magas ja loomulikult norskas.
Ja mina- ikka ja jälle üleva. Tavaliselt see kohvijoomine mulle probleeme ei valmista, aga hetkel oli nii, et jood sa kohvi või mitte, magada ei saa nagunii.

Ju ma magama ikka jäin, sest virgusin äratuse helina peale.
Ja täna siis see hullumeelne tööpäev.

Kommentaare ei ole: