neljapäev, 2. veebruar 2012

Naljad elust enesest.

Sain täna niisuguse SMS-i:
-Viin köögist purgid keldri?

Saatsin vastu:
-Ikka vii, mis niisama passid.

Mõtlesin nati ja lisasin juurde:
-Kuule, kui juba tassimiseks läks, vii alt kapist need nõud ka ära, mida ma nagunii ei kasuta. :):)

Sain vastuse:
-Saab tehtud :D

Mis siis ikka, vastasin:
-Aitäh, kallis! :):)

Täitsa tavaline vestlus ju?

Aga kui see toimus võõraste inimeste vahel?

Mul pole õrna aimugi, kes selle SMS-i mulle saatis. Lihtsalt tuli ja eks ma siis kohe hoobilt vastasin. Ikka seda, mis esimesena pähe sähvatas.
(samas, ju see mõni minu klient oli, kes telef nr sassi asjas)

Loodan, et mees tubli oli ja kogu köögis oleva nõude tagavara keldri tassis.
Et naisel, kui see õhtul koju tuleb, ikka hea meel oleks oma tööka mehe üle.

4 kommentaari:

kylli k. ütles ...

Nii tore Sinust taas kuulda/näha, sinu postitusi ootad nagu hea sõbra külaskäiku, need on nii toredad, vaimukad ja kenasti kaunistatud! Sinul ikka juhtub kohe! PS. 1. Mulle meeldib see eelmine postitus ka ja see kääride kollektsioon!
PS.2. Ma otsisin tükk aega seda kohta, kuidas kommentaari saaks postitada, lõpuks kuidagi märkasin, see on kollasega kirjas ja pole üldse näha...

monika ütles ...

Tänud tänud.

Mul lihtne põhjus- aparaadil on obje katki ja alles teen selgitustööd, mida võtta, mida jätta. Kuna see oli esimene ja universaalvariant, aga väga hea oli, siis panen asju tähtsuse järgi ritta. Mida ma tulevikus plaanin ja missuguseid objektiive ma edaspidi oma fotokotis näha tahan.
Ja see, nagu teada asi, ei ole kerge teema. Sellepärast läheb veel aega.

Anonüümne ütles ...

looda ainult , et see "tänulik" naine sind kindlaks ei tee

Vaatleja ütles ...

No suured tänud naerutamise eest! Vahel on päris hea süütute naljade üle naerda! Jumal, seda teab, mis selles kodus pärast klaarida tuli....