reede, 6. aprill 2012

Kevad peas, vol 2

Ega jah. Kui see kevad veel pikemalt kesta kavatseb, siis kaotan ma iseennast ka ära.

-Kuule, mu rahakott jäi maale.
-Hea, et sa ise seda veel mäletad :)) Raha on ikka sees?
-On on, päris palju peaks seda sula olema. Ma peoga haarasin kaasa.
-No siis võib ju ta meil olla küll.
-Ikka. Eks näis, millal maale tulen ja kätte saan.

Eks see rahakott jäi jälle ripakile. Unustasin maale. Olen vist lootusetu juhtum.

-Tee omale neid paar tükki kohe. Siis on vähemalt mõnigi alles.
-Oled sa ka! Siis ma ei mäleta enam isegi, kuhu need kõik kadunud on.

Pühapäeval tahaks Pärnu Estoniasse minna, aga eks siis näis. Mõne dokumendi ehk leian. Ehk ;)
Täna oli Väikevenna sünnipäev. Kui sa oled 2m pikk, siis sa ju oled väikevend. Homme tööpäev ja õhtul Robini sünna. Ei ole ka hool ja hoobil vahet. Aga saan uut objektiivi ja välku katsetada.

***

Ning ega see enam üllatus olnudki, et salapärane Mister X kevadepühaks sms-i saatis.

***

Ja kuuldud nali, mida võib ka päeva naljana võtta:
-Mis on eestlase rahvuskala?

-Palgalõhe.

No ja keegi oskas veel sellepeale küsida, et kas see on punase või valge lihaga kala.

Kommentaare ei ole: