pühapäev, 1. aprill 2012

Hunt!?!

Esialgu nagu ei teagi, missugust pilti siis siia panna. Aga kuna sel päeval sai keraamikasse mindud, siis vast ikkagi panen siia sellega seotud asjad.
(minu tehtud keraamika, mitte kommid :) )

Hetk ise on salvestatud välisele kõvakettale, nagu poeg ütleb. See tähendab siis, et mällu. Kui ma oleksingi hakanud fotokat kotist võtma, siis ei oleks ma seda looma saanud niimoodi jälgida, nagu nüüd.

Kui ta üle suure tee jooksis, siis algul vaatasin, et küll on suur koer. Ja kõrge. Liikusin edasi ja jäin looma kohal seisma.
Jaa, see oli hoopis midagi muud, kui suur koer.
Võimsad jalad, tugev keha laia seljaga, suur-suur nurgeline pea kikkis kõrvadega ja rippuv kohev saba. Värv hallikas-pruunikas. Pigem 99% hunt kui koer.
Keeras veelkorra ümber ja vaatas meie poole. Ja siis jooksis puude vahele. Tugevate ja võimsate liigutustega.

No jah, parim on see, et loom liikus risti üle meie uue kergtee. Mina käin seal tavaliselt öösel või pimedal ajal kõndimas. Õnneks see loom vaatab-ootab niikaua põõsas, kui ma möödas olen.

Kui mõelda, siis lapsepõlvest saadik olen mööda metsi ja rabasid hulkunud. Öösiti metsas olles huntide ulgumist kuulanud. Näinud päris palju hundi ja ka karu käpajälgi. Aga mitte kunagi neid loomi looduses. Ja nüüd täiesti iseenesest jookseb üks neist mul risti üle tee.

See kevad on juba pärsi üllatusterohke olnud. Loodan, et neid tuleb veel ja veel.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kui minna enamvähem samal ajal passima, siis ehk trehvab veel. Üks tunnustatud loodusfotograaf rääkiss, et looma pildile saada on tegelikult lihtne. Kui tead kus loomad hämaruse saabudes sebivad, siis tuleb ennast juba valgel ajal koos fotovarustusega õigesse kohta sisse seada ja lihtsalt oodata... tunde... liikumatult ..teinekord ka kõhuli poris... Lihtne :)

monika ütles ...

Tänud.
Eks ma sedasi olegi teinud. Meenub, kuidas talvel sigu passisin. Kõhuli lumes ja siis seal magama jäin. Sead sunnikud, ajasid röhkimisega üles :)).