pühapäev, 25. märts 2012

Juhtub ka igasugust.



Et kui nüüd ausalt kõik ära rääkida, siis asi sai alguse minu puudest, mis vanasse töökohta alles jäid ja ootasid seal pliidipuudeks saagimist.
Nii üks kui teine ei saanud tulla või tuli neil midagi vahele. Nii ma tööl oma kurba saatust kuulutasin, aga lahendus oli oodatust lähemal. Keskerakond (tema ise ei tea, et mina tean ;) ) pakkus oma abi.

-Mis kellaaeg sulle sobib?
-?? No kui sa nii lahkelt pakud, siis kell 18.00 olen puukuuris valmis sind ootamas.
-Selge. Teeme siis õhtul kuuest ja vaata, et sa ise kohal oled.
-Olen, olen.

Õhtul lidusin koju ja vahetasin riided. Kuuest puudus 5minutit. Tormasin naabri puukuurist läbi, haarasin puude saagimise puki ja silkasin piki tänavat, puusaagimispukk taga lohisemas. Punkt 18.00 olin kohal. Keda ei olnud, oli abimees.
Ootasin kümmekond minutit. Viskasin puupuki kuuri alla ja lonkisin koju. Peas mõtted, et jälle läksin õnge. Ainult lubadused, tegusid mitte kuskil. Tavaline asi.

Kuna telefon oli jäänud koju, siis ma ei teadnudki, et mulle oli helistatud.
Vaene mehike ajas asjad sassi ja ootas mind uues töökohas. Ja kuna hoopis mind tema jaoks kohal ei olnud, siis hakkas ka tema ennast koju sättima.

Abimees tuli tagasi. Väikeste sekeldustega ja sättimistega saime need puud lõpuks saetud. Ja minult võeti lubadus, et kui kedagi teist appi ei saa, siis tuleb tema ja aitab need mul koju puukuuri ka vedada.

Eks see asi sedasi läkski, et nädala pärast pandi autole järelkäru taha ja algas operatsioon- Pliidipuud.

-Mul on nüüd üks jutt ka. Ma tean, et hakkad vastu vaidlema, aga ma tahan selle kõige eest maksta. Kui sa muud ei taha, siis kütterahagi. Elad ju alevist jupp maad väljaspool ja ega siis sina ei pea minu kulutusi kinni maksma.

-Tead. Kui sa seda juttu siin ajama hakkad, siis ära mind enam appi palu. Aga selle eest, et sa mind seekord appi kutsusid, on mul sinu jaoks midagi.
Ja see oli see kõige suurem üllatus, mis tuli!

Mulle kingiti lilled- roosid.

Tükk aega ei mäleta, et oleksin sellist rõõmu tundnud. Lihtne ja ootamatu.

Näib, et elul on meile alati üllatusi varuks. Ikka sealt, kus oodatagi ei oska.

1 kommentaar:

Vaatleja ütles ...

Sõnad liigsed siin! Kevad ikka murrab kohe täiega! Mul ka! ;)