laupäev, 29. november 2008

Täiesti tavaline laupäev ...

Laupäev nagu laupäev ikka- peale seitset vutt-vutt tööle.
Ma ei tea, mis see on, aga viimasel ajal on ikka pidevalt järjekord ja korralik kohe. Kolmekesi ootasid ja seda enne poolt kaheksat. Üldiselt on esimesed kliendid hommikuti ikka väääga rõõmsameelsed- ma ei ole tükk aega nii palju naerda saanud. Töötasin juba ja kui üks õnnetuke otsustas poole kaheksaks kohale tulla, et äkki on esimene, siis mehed naersid- vaadake, see jäi magama :)). No tegelik avamise aeg on ju 8.00. Kohal olid nagu ikka- Jaan ja Enn. See Enn on ikka visa hing ja hea tervisega peab olema - järjekordselt vines. Küsisin siis, et millal ta juba tankida jõudis, aga see olevat eilne asi. Nad olevat käinud esimesel jõulupeol. Hakkab peale see jõulu-asi!!! Oi ma ei taha ...


Üks mees lubas mulle järgmine kord 600 kroonise näha tuua.
-???
-No kas sa siis ei ole näinud, Koidula istub Jakobsoni põlve peal!

Ühel papikesel oli nii tugev lõhnavesi peale pandud, et hakkasin aevastama ja otsustasin igaks juhuks allergiarohu ära võtta. On seda vaja kui nina tilkuma hakkab.
-Oi sa nii noor inimene, mis sul viga on, et tabletti võtad?
-Ah pole midagi, allergia on.
-No mille vastu sul allergia siis on?
Kuidas ma talle ütlen, et ta on end liiga tugevalt lõhnastanud ja see ei sobi minu nina jaoks?
-Tead, meeste vastu on allergia. Töökoha viga :))
Papike mõtles tükk aega ja siis ütles
-Oi, see on küll kole haigus.

See asi kukkus nii naljakalt välja, et ma ei hakanud midagi muud seletamagi, sain korralikult naerda. Sai ta siis aru või mitte.

Keegi tahtis kogu aeg ikka õue ja õue minna. Nad on siis nagu munavalus kanad :))
-Tead, kui sa sinna üle tee õllekasse lähed ja seda õlut seal tankima hakkad ja purjus oled, siis mina sul juukseid enam ei lõika.
-Ma ei joo õlut.
Aga kui õuest tagasi tuli, siis oli ikkagi purjus!
-Ma ei joonud õlut!
-No aga purjus ju oled?
-Olen. Ma ütlesin Astale, et Monika ei lubanud õlut juua ja kalla mulle viina.

See on see väikese koha võlud ja valud- aga asi oli naljakas ja nutikalt lahendatud.


Tööpäev venis neljani välja. Kaks noormeest üritasid veel löögile saada ja arvasid, et ma olen ikka loheks läinud- tahan nii vara laupäeval koju saada. Mis mul seal ikka teha olevat!
-No näidake mulle naist, kes töötab 60/h nädalas!
-Vaata peeglisse!


Töötsin siis veel, mis seal ikka ... :))
Kiida lolli ja rabab nii mis kole ...

Kommentaare ei ole: