neljapäev, 27. november 2008

Pizike

Homme peaks poja koju tulema. Olen vist vanaks jäänud – ootan juba kui lapsed koju tulevad. Kui vaheaegade paar päeva välja arvata, siis noorem poiss kodus peaaegu ei käigi. Elab omas mullis ja naudib elukest Tartus. Põhiline lause mulle on:

-Tead vähem, endal on sul kergem elada.

No eks see ole tegelikult õige ka, aga midagi tahaks ikka teada ka. Tänu sellele teadmatusele olen nii mõnigi kord naljakatesse situatsioonidesse sattunud.



„Seda juhtub meie koolis harva, aga näed, juhtus! Mul on tema tulemuste pärast nii hea meel ja nii kahju, et ta siit koolist ära läheb.” ütles mulle keemia õpetaja poja lõpuaktusel ja soovis õnne.

??? –mida teil harva juhtub?, aga samal ajal hakkasin midagi aimama.

-Kas sa ei teagi, et Hardi sai eksamil maksimumpunktid? küsis õpetaja. Naeratasin ainult, aga see oli kindlasti läbinähtav, sest õpetaja hakkas ka naerma. Tirisin poja varrukatpidi enda juurde ja küsisin, et miks mina sellest midagi ei tea.

-Ma ju ütlesin, et sain viie, arvasin, et mis ma ikka kiitlen, tuli vastus.



Kui ta juba Tartus koolis käis, siis ükskord olid vaheajal koos õega kodus. Õhtul, peale tööd, küsisin, kas nad süüa tahavad. Kumbki ei tahtnud.

-no ma ei hakka siis endale ka suurt midagi tegema ja nii see õhtu läkski.

Järgmisel päeval tulin töölt ja köögis oli pannil kartulipuder, ilusasti pruuniks praetud ja ahvatlev.

-hei, kes süüa tegi?

-Hardi tegi ja seda juba eile.

-? Miks mulle eile keegi ei öelnud, et kartuliputru on tehtud?

-tead, mamps, kui sina ise köögist kapist putru kätte ei saa, siis mina seda sulle küll soojendama ei tule.

Sedasi vastas mulle mu poeg, kes oli süüa teinud ja niimoodi köögi ära koristanud, et ma ei saanud arugi, et keegi köögis midagi teinud on.



Läksin kord sauna ja palusin tal ahju siibri 10 minuti pärast kinni panna.

-ja-ja, hakka minema

-ma panen telefoni peale meeldetuletuse, et kui telefon heliseb, siis keera siiber kinni, kõik muu on tehtud.

-keeran-keeran, hakka juba minema.

Tulen siis saunast ja ahju siiber ikka lahti.

-kuule, sa pidid selle ju kinni keerama?

-pidin või?

-ma panin ju sinu jaoks telefoni peale meeldetuletuse, et kui heliseb, siis keerad siibri kinni.

-kus mina tean, miks see sul helises!



Ta on arvutis ja tegeleb oma programmeerimisega ning ei kuule ega näe ümberringi mitte midagi.

See on täiesti tavaline asi tema puhul, et läheb puukuuri pliidipuid tooma ja tuleb ahjupuudega tagasi või vastupidi.



Inimene on lihtsalt omas mullis, aga see mull veereb väga ilusasti ja sujuvalt oma eesmärgi poole.

Mis seal ikka muretseda, kui siiamaani on tunnistusel ainult paar nelja olnud ja absoluutselt kõik muu on täiesti OK. Paremat asja ei oskagi nagu tahta, aga midagi võiks ikka mõnikord teada. Natukenegi :)).

Kommentaare ei ole: