esmaspäev, 24. november 2008

Olen olemas või ei ole olemas ... selles on küsimus.












See on fantastiline, mis õues toimub!






(ja vabandust- fotod on kõik öösel tehtud. Päeval olen ju tööl :)))


See on kiri, mille saatsin oma vennale.

Mul tuli tööl olles meelde see asi, mille pärast ma kodus istudes mõtlesin, et see ei ole lihtsalt võimalik. Et miks just minuga ja ikka minuga nii juhtub. See öösel sauna võõra töömehe juurde marssimine ei ole selle kõrval nagu midagi.

Asi algas nii: mulle helistati Viljandi Kultuuriakadeemiast stipendiumi pärast. Vestlus õppetöö koordinaatoriga nägi välja umbes nii:

-kas ma räägin Monika *-`iga

-Ja

- Tartu Ülikool maksab teile stipendiumi ja sõidutoetust. Igal aastal kontrollitakse pisteliselt üliõpilaste elukohtasid, sest sõidutoetust saavad väljaspool Viljandi maakonda elavad üliõpilased. Ka sellel aastal on teil võimalik mõlemat toetust saada, kui saate tõestada, et elate väljaspool Viljandi maakonda. Probleem tekkis sellega, et teie andmeid ei ole rahvastiku registris olemas. TÜ ei näe neid.

-!!! Kuidas, kas mind ei ole olemas? Kas te ikka tahate minuga rääkida? Ma olen ju olemas!

-Monika ** *-kohast?

- Ja. Aga äkki ajasid nemad midagi segi, Eestis on veel kaks Monika **-`it.

- kuskil on midagi segi jah, aga teie peate nüüd tõestama, et te olete ikka olemas ja elate *-kohas.

Ok, helistasin alevivalitsusse, sealt lubati asja uurida ja ülikoolile paber saata, et ma ikka olen reaalne inimene ja elan *-kohas. Muud asjad lubasid nad ka korda ajada.

Vot siis ma istusingi maha ja mõtlesin- see ei ole võimalik!!!

Mul on isikukood, ma maksan makse, saan lastetoetust, olen nagu olemas ka, jne, aga vot rahvastiku registris mind ei ole. Mind ei ole olemas!!! Täiesti mõeldamatu asi!!! Ja mis alevivalitsus tegi ja kuidas see lõppes, ma ei olegi uurinud. Tõenäoliselt mingi ajutine jama, nagu nad pakkusid, aga kes ära kadus- mina. (huvitav, minu lapsed jäid alles- pühast vaimust sündinud või …) Nagu oleks kosmoses olnud. Nad veel lohutasid, et hea, et see nüüd välja tuli. Oleks ma nt tahtnud välismaale sõita ja minu andmeid kontrollides oleks avastatud, et mind ei olegi Eesti kodanike nimekirjas, samal ajal pass jm on olemas. Edasi ma ei tahagi mõeldagi- nagunii oleks ajutiselt kinni pandud. Uurimise huvides… ja vot see etapp on mul veel tegemata :)

Lõppkokkuvõttes ma ikka saan sellel poolaastal stippi ja sõidutoetust.

On ju täiesti ajuvaba ja võimatu asi? Aga see juhtus …

reaalselt eksisteeriv ja olemas olev:

monica


Kommentaare ei ole: