reede, 3. detsember 2010

Objektiiv/ vol 2


Usalda oma sisetunnet! See ei vea sind kunagi alt! Ikkagi oma :))

Palusin õel fotoaparaadi välja tuua, aga nagu sisetunde ajel lisasin, et maksta ei ole vaja ja kui on mingi probleem, siis kindlalt mulle helistada.

Õde helistaski ja ütles, et tahetakse 150.- saada.
-Anna telefon tehnikule, palun.
-Tere! Milles küsimus?
-Tegin teie fotoaparaadile hoolduse, mille eest te maksite ja võtsin lahti objektiivi, mille eest soovime raha saada, 150.- on teenuse hind.
-Kes selle teenuse tellis? Mina seda tellinud ei ole.
- Hinnakiri näeb ette teostatud tööde eest kindlad summad. Mina tegin objektiivi lahti ja tahan oma töö eest raha saada.
-Te tegite omaalgatuslikult minu fotoaparaadi objektiivi lahti ja nüüd tahate selle eest raha saada?
- Jah.
-Kuhu ma pean pöörduma, et teada saada, mida teiega teha? Te nokitsesite enda suva järgi minu fotoaparaadi kallal ja nüüd tahate selle eest raha saada! Missugusesse kohta ma teie peale kaebama pean (muutusin äärmuslikuks) ?
-Mitte kuskile! Selle töö arve jääb minu kanda. Ilusat õhtut teile.
-Teile ka ilusat õhtut.

Niisugune seik siis jälle. Kui sa mõtled, et eluke on niiiii rahulik, siis ole valmis- tal on sinu jaoks üllatusi varuks. Vähemalt minuga on nii, aga ma olen üllatustele alati avatud.


Kui nüüd üllatustest rääkida, siis viie päevaga olen saanud 4 kutset erinevateks ajaviitmisteks. Üks neist peole aastavahetusel, kuhu lubati kaasa kutsuda aktiivsed, vabad ja rõõmsameelsed kaaslased. Ja kui mind kutsuti, siis peab minema ja ei tohi oma imagot alt vedada. Seda enam, et eelmine aastavahetuse pidu, seda küll teises kohas, oli väga meeldejääv. Ning meeldejääv tänu sellele, et ma ise ta niisuguseks korraldasin :)). Ja nagu ma lootsingi, siis terve see aasta on olnud tõtlikult veerev, sündmusterohke ja värviline nagu apelsin.

http://m8nica.blogspot.com/2010/01/kolm-apelsini-tanan-piisab-uhest.html
-

1 kommentaar:

Vaatleja ütles ...

Oh jeerum, ma naersin ribadeks Su eelmise aastalõpu viperuste üle! Vale hotell, liftiseiklus ja lõpuks tuppa pääsemine ja kõige tipp hommikul ühis saun!!! Oi jee!Ma ei saa naeru pidama! Tänud suure Tervise annuse eest! ;) ;)